Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
6.9. 2022 jsem objednala dceři psací stůl. Přišla pouze polovina stolu v hodnotě 779 Kč s tím, že druhou půlku pošlou v nejbližších dnech. Tento týden mi přišla zpráva, že druhý komponent není a nebude, že ruší objednávku. Celková cena stolu je 1499 Kč. Takže 14 dní mi drží peníze, nechápu, proč posílají zboží nekompletní. Mně teď tedy nezbyde85 nic jiného než přes PPL vrátit a čekat,až mi vrátí peníze. A největší sranda toho všeho je, že stůl je stále v nabídce eshopu s doručením do 5 dní a skladem online. Takže stůl se skříňkou neobjednavejte, páč je to podvod.
850000191
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady dle našeho názoru patří i poštovné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Rybenská, mrzí nás situace, která u Vaší objednávky nastala. Je nám líto, ovšem technicky není možné Vám vytvořit náhradní objednávku. Pokud Váš zájem o zboží trvá, je nutné si ho opětovně objednat. Za situaci, která nastala u Vaší objednávky, se omlouváme. Celý případ jsme postoupili na příslušné oddělení k prošetření. Pevně doufáme, že tento případ byl ojedinělý a uděláme vše proto, aby se v budoucnu již neopakoval.S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
V emailu z 15.9.22 mi sdělujete, že mnou objednané zboží již není k dispozici. A teď mi ve vaší odpovědi píšete, že pokud mám o zboží zájem, mám si ho znovu objednat. To je oxymóron. Polovinu stolu mám doma, pokud je zboží skladem, jak píšete i na vašem eshopu a máte uvedené dodání 5 dní, nebude tedy problém mi druhý komponent odeslat.
Dobrý den, paní Rybenská, v toto případě Vám doporučujeme kontaktovat opět náš zákaznický servis telefonicky a spolu s kolegy se domluvit na možnostech řešení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
Dobře, můžete mi tedy napsat telefonický kontakt na který se mohu obrátit?
Dobrý den, paní Rybenská, v toto případě Vám doporučujeme kontaktovat opět náš zákaznický servis telefonicky na čísle 800 115 435. Věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
Dobrý den, na výše uvedené číslo jsem volala a rozhodně tedy nebylo vyřízeno nic k mé spokojenosti. Problém o kterém jsem psala, že vámi nabízené zboží je na eshopu stále online s dodáním do 5 dní a přesto mám doma jen komponent 1/2 100340147 a komponent 2/2 100337568 jste mi zrušili z důvodu, že není k dispozici, stále trvá. Slečna mi řekla, že s tím nemůže nic dělat. Tákže jste mi vlastně prodali komponent o kterém tvrdíte, že je samostatně neprodejný a druhou část mi odmítáte prodat i když tvrdíte, že ji máte skladem. Neskutečný...
Zákaznici jsme již několikrát upozornili. Z naši strany již nebudeme reagovat. Prosíme o uzavření. Děkujeme.
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Dosažení smírného řešení není evidentně možné.