Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.9.2022 řidič pošty volal 10:56 hod.po krátkém vyzvánění, které jsem zaslechl, ale momentálně jsem usedl na WC. Po vykonání (velké potřeby)a provedení hygieny, jsem volal řidiči po 7 min.zpět a potom každých 10 min.(+/-)
až do 12:15 hod. vůbec nezavolal zpět V 11:37 hod. Jsem odeslal SMS ve znění: Dobrý den. Doufám, že zásilka bude doručena na Znojemskou 855 a nne na poštu. Mnohokrát jsem volal, ale nejste schopen za 45 min. zavolat zpět. S pozdravem Svoboda.
Ve 12:17 hod přišla SMS ve znění: Řídím a mám i jiné zákazníky kterým musím volat. Když jsem byla u baráku tak jsem volala a nezvedal jste mi to!!! Já mám určenou trasu a nemůžu si jezdit sem a tam. Až bude v Pohořelicích tak zavolám, ale už jste byl doručovan. Hezký den.
Ve 12:48 hod. jsem volal a tel vzala řidička, která se neumí představit a arogantním přístupem mne setřela, jak malého kluka. je momentálně v Pasohlávkách, až pojede na poštu do Pohořelic, že zavolá (čas přibližný nemohla říci). Na této trase jezdil mladý kluk slušný a ochotný, bez problémů.
Pobočka ČP depo 72 Brno Řípská 1181/18a tel.954393413 voláno 3x od 12:12 hod. tak též se nezvedájí telefoní hovory.
Mezinárodní zásilka CF636631739DE
Táto řidička se můsí nad sebou zamyslet a zaměstnavatel, by mohl
proškolit slušné a profesní jednání se zákazníkem.
Bylo by vhodné se omluvou vyjádřit ke svému jednání.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.