Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#60623Nedodržování hygieny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2022, před 2 lety

Marketa Cudova

Znění stížnosti

Byla jsem navštívit kafe globus. Zakoupila sem si zákusek a kávu, na tomto úseku jsem byla spokojená. Ale po dobu konzumace zakusku, jsem viděla obsluhu pekařství jak doplňuje bagery bez rukavic. Obsluha s jmenovkou V., jsem požádala o croassant,bohužel mi bez mého vyzvani nebyla nabídnuta příchuť. Poté slečna byla dost nepříjemná.nq mou otázku odpověděla, nejdříve, že rukavice měla, pote co sem řekla že byla videna se omluvila a argumentovala,že má hygienické potvrzení. Po této zkušenosti,sem na bagetu chuť neměla. Chtěla sem zavolat vedoucí-odeslala mne na vrátnici.


Produkt

Kafe globus-dodržování hygieny


Požadované řešení

Pani/slečna by měla absolvovat nějaké proškolení!!!! Protože v dobe kdy nikdo si není jistý zda má covid - nebo kde se hrabala předtím! Za mě toto chování nepřípustné! Priste si rozmyslím,zda tuto prodejnu navstivim, přesto že mají tak dobre produkty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 10:04, před 2 lety

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.