Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Byla jsem navštívit kafe globus. Zakoupila sem si zákusek a kávu, na tomto úseku jsem byla spokojená. Ale po dobu konzumace zakusku, jsem viděla obsluhu pekařství jak doplňuje bagery bez rukavic. Obsluha s jmenovkou V., jsem požádala o croassant,bohužel mi bez mého vyzvani nebyla nabídnuta příchuť. Poté slečna byla dost nepříjemná.nq mou otázku odpověděla, nejdříve, že rukavice měla, pote co sem řekla že byla videna se omluvila a argumentovala,že má hygienické potvrzení. Po této zkušenosti,sem na bagetu chuť neměla. Chtěla sem zavolat vedoucí-odeslala mne na vrátnici.
Kafe globus-dodržování hygieny
Pani/slečna by měla absolvovat nějaké proškolení!!!! Protože v dobe kdy nikdo si není jistý zda má covid - nebo kde se hrabala předtím! Za mě toto chování nepřípustné! Priste si rozmyslím,zda tuto prodejnu navstivim, přesto že mají tak dobre produkty.
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.