Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V poslední době (od 9.9.2022) mi začínají docházet od Vás nevyžádané SMS na moje tel.č. s textem : Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29Kc/24h. Pro chytré telefony je výhodnější tarif internet v mobilu. Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Protože datové služby od Vás nevyužívám, nepřeji si dostávat tyto zprávy na můj mobilní telefon a ani nehodlám za tuto nevyužívanou službu platit. K využívání internetu používám pouze wifi.
Žádám o sjednání nápravy
Václav Říha, Praha
Nevyžádané SMS o placeném připojení na internet
- ukončení zasílání těchto SMS
- zablokování připojení na placený internet z mého mobilu
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
v souvislosti s blokací internetu a zasílání těchto SMS zpráv nás prosím kontakujte prostřednictvím některého z těchto kanálů https://www.o2.cz/osobni/kontakty?_ir=kontakty nebo na info@o2guru.cz a zašlete nám Vaše telefonní číslo a výrobní číslo SIM karty nebo její PUK kód pro ověření.
S pozdravem
Tomáš Sachr
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.