Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#60626Nedoručeni balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2022, před 2 lety

Nataliia Mykytenko

Znění stížnosti

Dne 07/09 v 8:20 mi prisla první SMS s informaci, ze mi posta bude dorucovat zasilku a kontakt na ridice 705626272 .Bohužel jsem byla v práci a nemohla jsem balíček převzít. 8/09 prisla druha SMS s informaci, ze mi posta bude dorucovat zasilku a kontakt na řidice.Ten den mi volal, nemohla jsem primo v tu chvile zvednout telefon, ale za 5 minut jsem mu zavolala zpět, ale řekl, že už je mimo Prahy a dneska už mi nic nebude doručovat. Na otazku proč, Vždyť jedna se o 5 minut, proč nemuže se vratit a i do konce, pracovní doba konči 16:00 a na hodinách bylo 13:00? Odpověď byla že pouze on rozhoduje, do jaké doby má pracovat, a vypnul telefon. А od tohoto dne se mu již nemohu dovolat. má vždy vypnutý telefon.
pak třetí SMS přišela 12.09. čtvrtý SMS přišela 13.09. pátý SMS přišela 15.09. šestý SMS přišela dnes 16.9. ale po celé ty dny mi řidič nikdy nedoručil mé balíčky a má vždy vypnutý telefon. prosím vyřešte můj problém. Už jsem volala na infolinku ČP ty mě přesměrovali na balíkovnu (Řídící depo Praha 704) ale nikdo nemůže vyřešit můj problém, nikdo neví, co dělat v této situaci?
Žádám Vás o nějaké opatření ohledně řidiče t.č 705626272, mám dojem, že na rozvozové službě vůbec nepracuje, telefon má neustále vypnutý.
Není normální, když člověk nemůže dostat svůj balík už druhý týden.

Domnívám se, že toto je opravdu arogannti jednani ze starny Ceske posty.Za Balik domu platim jine penize nez za balik na postu.

Predem dekuji za vyreseni me stiznosti.

S pozdravem, Mykytenko


Produkt

DR7282170626F, DR8808688421F


Požadované řešení

Predevsim pouceni personalu, aby zasilku skutecne dodala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2022 19:08, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.