Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60630Neskutečná dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2022, před 2 lety

Olga Němečková

Znění stížnosti

Dobrý den ,v rámci cestovní kanceláře Blue style od které jezdíme pravidelně na dovolenou ,je si nyní vybrali Tunis ,dle fotografii byl přesně podle představ.
Ovšem skutečnost ani vzdáleně nesplnila popis ani fotografie.
Hotel Caribbean World Mahdia..to byl zlý sen.
Po příjezdu v lobby kočky po sedacích soupravách ,stolech.
Přivítal nás smrad který se táhl povelem hotelu.
V pokoji ustláno ,ovšem nepovlečeno čisté ,špinavé povlečení ,prostěradlo
..Ráno při příchodu na snídani všude několikametrové fronty ,Tunisané neukáznění všude na zemi jídlo ,stoly špinavé,na židlích zbytky jídla,na stolech a v jídelně kočky .
Talíře a příbory špinavé ..
Vnitřní bazén nefunguje ,tobogány nefungují,bazénový bar nefunguje.
Snack mezi obědem večeří-neznaji .
Chodila jsem do lobby obchodu kupovat sušenky aby děti neměly hlad .
V tomto katastrofálním duchu byl celý nekonečně dlouhý týden .


Požadované řešení

Kompenzace ve smyslu vrácení části peněz ..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 10:54, před 2 lety

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2023 10:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.