Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:84
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#60639Nevyžádaná agresivní nabídka u přepážek České pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2022, před 2 lety

Jan Kryzánek

Znění stížnosti

Podávám stížnost nanevyžádanou agresivní nabídku u přepážek České pošty - Pošta Praha 86 + Pošta Praha 87, která se projevuje každodenní a agresivní nabídkou (zejména losů, produktů ČEZ, produktů životního pojištění, produktů penzijního pojištění, bankovních produktů ČSOB), o kterou jsem nežádal, ale naopak jsem se pro ti ní vždy ohradil. V těchto pobočkách pošty, ale i v jiných, pracovníci přepážek obtěžují nabídkou, přičemž svou agresivní nabídku omlouvají tím, že jsou k nabídce nuceni svými nadřízenými. Zjistil jsem, že pracovníci přepážek jsou hodnoceni podle prodaných produktů, přičemž jejich pohyblivá složka mzdy je přímo úměrná úspěšnosti agresivní nabídky. Jinými slovy čím méně jsou s agresivní nabídkou úspěšní, tím menší část pohyblivé složky mzdy pracovníci obdrží. Za situace, kdy jsou služby České pošty hrazeny z veřejných rozpočtů se domnívám, že Česká pošta nepostupuje v souladu se zákonem, pokud otravuje své klienty nevyžádanou nabídkou produktů, přetože klient přepážky k takové nabídce nezavdal příčinu.


Produkt

Nevyžádaná agresivní nabídka u přepážek České pošty losů, produktů ČEZ, produktů životního pojištění, produktů penzijního pojištění, bankovních produktů ČSOB


Požadované řešení

Učinit přiměřená opatření, aby k agresivní a nevyžádané nabídce: losů, produktů ČEZ, produktů životního pojištění, produktů penzijního pojištění, bankovních produktů ČSOB vůbec nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2022 16:35, před 2 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.