Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
intrum převzala vymáhání částky od spol. courlux
udajná faktura ***** z 1.4.2022 se splatností 1.6.2022 je na adresáta který zásilku nemohl přijmout, byl v daném okamžiku již delší dobu mrtvý. tudíž ani nemohla vzniknout objednávka.
pravděpodobně nevyžádaná služba/produkt
firma intrum Czech se pravděpodobně vědomě podílí na trestné činnosti spol . Courlux International S.A:CH-217-3531930-1.
kromě zrušení irelevantního upozornění
požaduji udělit max sankce , paralelně zvažuji předání věci na min. průmyslu a obchodu a orgánům činném v trestním řízení.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen anebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Intrum Czech s.r.o.. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Kontakt na společnost Intrum Czech spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.intrum.cz/zakaznik/kontakt/.
K požadovanému řešení uvádíme, že nemáme pravomoci k sankcionování společností.
Nepodaří-li se spor se společností Intrum vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.