Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Často nakupujeme ve Vašich prodejnách, občas se vyskytnou nedostatky v označení zboží cenou, ale vždy jsme vše vyřešili.
Dnes jsme chtěli koupit zmrzlinové kornouty, které byly nabízeny v čísle s datem 16. - 19. 9.
s textem :" zmrzlinový kornout různé druhy 120 ml, cena za 1 kus při koupi každých 6 kusů v libovolné kombinaci 5,94 Kč. 100 ml = 4,95 Kč. Standardní cena za 1 kus 8,90 Kč. 100 ml=7,42 Kč"
To je doslovný text.V prodejně v Bucharově ul. v Praze 5 nám u pokladny namarkovali za 12 kusů,které se skládaly ze 4 různých druhů,namarkovali plnou cenu 8,90. Na naši námitku proti této ceně nám odpověděli, že to platí jen na druhy, které byly zobrazeny v letáku a který nám odmítli předložit, protože ho nemají. Odkázali nás na jejich červenou cenovku, kde byly 3 údaje skládající se z asi 7 místných čísel. A řekli, že jsme si to měli pořádně přečíst.
Žena v pokladně č. 1 i mladý muž v pokl. č. 2 se chovali posměvačně, nebudu zde uvádět jejich výroky. Na naši žádost o vyjádření nadřízeného pracovníka přišla pracovnice se jmenovkou Andrea, která po prověření našich námitek uznala, že jsou oprávněné a omluvila se nám. Její jednání bylo profesionální a zaslouží si uznání. My už ale víme, pro koho nebudeme hlasovat v soutěži Obchodník roku a rozmyslíme si, kde budeme a nebudeme nakupovat.
S pozdravem Libuše a Karel Vaštovi Praha 5
Pokoušeli jsme se napsat přímo do Lidlu, ale nenašli jsme patřičný kontakt.
Poučit pracovníky o jednání se zákazníky.A měli by si být vědomi toho, že jejich chování je důležité pro spokojenost zákazníků, kteří mají vliv na jejich výplaty.
A na vině je i špatné označování zboží, protože raději než 7 místná čísla, by na cenovce mělo být např.Sleva se vztahuje na jahodovou, čokoládovou ,vanilkovou.
Měli jsme obchod, papírnictví, a takovéto jednání by bylo zcela nepřípustné.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, paní Vaštová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany našich zaměstnanců a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování našich zaměstnanců nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně.S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.