Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem parfém PACO RABANNE LADY MILLION 80ml za 870Kč.Po rozbalení zásilky jsem zjistila, že jde o padělek a výrobek jsem zaslala zpět v zákonné lhůtě 14dní. Naskenovala jsem i podací lístek, poštovné bylo 148Kč. Peníze mi dosud nevrátili.
Zboží jsem vracela 18.12.2014.Vyplnila jsem reklamační protokol z jejich stránek a odeslala.Proběhla mezi námi tato komunikace:Od: info@svetvune.cz
>>>
>>> Datum: 5. 1. 2015 22:34:44
>>> Předmět: Re: Světvůně.cz - Objednávka 527
>>>
>>>> Dobrý den. Vaša nespokojnosť nás mrzí. Pre vykonanie
>>>> nápravy nám
>>>> prosím zašlite k Vášmu číslo účtu aj číslo objednávky
>>>> . Radi vám Vaše
>>>> peniaze vrátime.
>>>> Ďakujeme.---------- Původní zpráva ----------
>>
>> Komu: info@svetvune.cz
>> Datum: 6. 1. 2015 7:16:08
>> Předmět: Re: Světvůně.cz - Objednávka 527
>>
>>> Dobrý den,
>>>
>>> číslo objednávky je 527, číslo faktury FAK - 2014-0093
>>>
>>> zboží PACO RABANNE LADY MILLION 80ml, zaplacená částka 965Kč
>>>
>>> poštovné 148Kč
>>> celkem 1113Kč
>>>
>>> Zboží jsem vám vrátila a doklad o zaplacení poštovného jsem
>>> vám zaslala.
>>>
>>> Peníze mi , prosím, zašlete na účet ...
>>>
>>> Děkuji za vyřízení, J. Marková.---------- Původní zpráva ----------
Od: info@svetvune.cz
Datum: 20. 1. 2015 23:03:42
Předmět: Re: Fwd: Re: Světvůně.cz - Objednávka 527, reklamace
Dobrý deň.
Ospravedlňujeme sa za zdržiavanie, ale reklamácie vybavujeme v určité
dni, v určitom poradí.
Pokiaľ ste neobdržali peniaze tento týždeň, stane sa tak v najbližších
dňoch.
Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.
S pozdravom
Tinaparfums
Tímto komunikace ze strany firmy světvůně skončila.
Parfém PACO RABANNE LADY MILLION 80ml
Vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitel je také povinen do 14 dnů od odstoupení vrátit zboží. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitla v prodlení. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Nyní doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění v přiměřené lhůtě. Výzvu doporučujeme zaslat písemně s dodejkou.
Nabízení nebo prodej výrobků nebo služeb porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, kde spotřebitel může podat podnět. Pokud si je spotřebitel jistý, že mu byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.