Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#60654Neukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2022, před 2 lety

Jana Brancová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Před cca 3 měsíci jsem změnila telefonní číslo a přešla v zahraničí k jinému operátorovi. České tel. č. jsem přestala v červnu užívat. S T-mobilem jsem řešila vše ohledně ukončení smlouvy v ČR s operátorem, byla jsem ujištěna, že další měsíc již platit nebudu, že je vše ukončeno. Ovšem přišla další faktura, operátor sdělil, že nyní je to ještě naposledy. Zaplatila jsem! Nyní po měsíci další faktura na skoro 1000 Kč. Jelikož jsem byla právě v ČR, na Tmobile pobočce Anděl jsem zjistila, že vypovězení smlouvy nebylo operátorem uskutečněno. Podepsala jsem před odletem rychle ukončení smlouvy s tvrzením, že mi peníze nevrátí a že mám zaplatit za další měsíc! Toto však potřetí nehodlám akceptovat a žádám o vrácení peněz.


Produkt

Neoprávněné vymáhání plateb za neuskutečněné služby


Požadované řešení

Žádám T-mobile o navrácení finančních prostředků za dobu, kdy telefonní služby nebyly využívány, tedy od června 2022 a přesto byly protiprávně nárokovány platby. Dále žádám, aby mi nebyly zasílány další faktury.
Uvádím, že se nemohu osobně dostavovat na pobočky k řešení této věci, neboť žiji v zahraničí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2022 16:06, před 2 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel učinil vše podle pokynů podnikatele, měla mu být smlouva ukončena. Protože měla být ukončena, neměl by mít podnikatel nárok na účtování dalších poplatků.

Spotřebitel tak může vyúčtování reklamovat a to přímo u podnikatele. Pokud by spotřebiteli nebylo vyhověno, může se se svým nárokem obrátit na Český telekomunikační úřad.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.