Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#60663Neuznaná výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2022, před 2 lety

Marcela Fouskova

Znění stížnosti

Dobrý den v neděli 11.9 2022 jsem v albertu zakoupila podprsenku pro maminku a myslela jsem si že jako v ostatních obchodech ji budu moci vrátit nebo vyměnit. Když jsem po týdnu dnes 18.9 přišla na informaci a požádala o vrácení tohoto výrobku mě bylo řečeno že za spodní prádlo se peníze nevrací. Zeptala jsem se tedy jestli bych mohla zboží vyměnit za něco jiného se stejným DPH mě paní řekla vyměnit jedině za podprsenku. Nic jiného nebylo možné a to ani v případě že toto prádlo nesedí. Byla jsem zaskočena odpovědí a tak jsem paní prodavačku požádala aby mě ukázala kde to mají napsáno. Paní prodavačka z jejího stolu našla papír kde skutečně bylo napsáno a vypsáno zboží za které nevrací peníze. Podotýkám že jsem dneska chodila po marketu a hledala cedule kde by bylo napsáno (ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ NEJDE VYMĚNIT ANI VRÁTIT). Nikde žádné upozornění jsem nenašla pouze na vyžádání mě ho zaměstnankyně našla na stole u informací kam jako zákazník nemáte přístup. Kdyby byla cedule na viditelným místě nikdy bych si toto zboží bez zkoušení nezakoupila. Dokonce mě paní prodavačka řekla že by mě zboží nevyměnili v žádným obchodě. Popravdě jsem se s takovým jednáním nikde nesetkala ba naopak vždycky mě bylo vyhověno. Nyní mám doma neporušené ani nevyzkoušené zboží protože maminka toto zboží odmítla.


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby mnou zakoupené zboží bylo vyměněno za cokoliv jiného se stejným DPH a taky bych uvítala kdyby byli cedule že zboží se nedá ani vyměnit ani vrátit umístěny na viditelném místě ne na stole kam nemá zákazník přístup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 11:43, před 2 lety

Zboží zakoupené v kamenné prodejně nelze ze zákona vrátit a požadovat peníze nazpět či výměnu zboží. Pokud toto některý prodejce umožňuje, jedná službu zákazníkovi nad rámec jeho zákonných povinností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.