Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den teď jsem byla v Kauflandu v Havířově Podlesí,na informacích jsem se slušně zeptala zda berou UP stravenky a jaké množství na jeden nákup. Ne jen,že prodavačky na mě neměli čas jelikož si povídali a pak nepříjemne jedna odpověděla že bohužel je berou a neomezene a kolik jich mám a poslala mě někde. Že ona se k tomu nezavázala aby se snema platilo!.Jak je to možné?? U pokladny na mě ve finále prodavačka zkoušela,že mi jich vezme jen pár to jsem se ohradila,že je jasne mají brát neomezene ať mi dá teda potvrzení pro úřad,že nemám alkohol ani cigarety. Nakonec to šlo,když jsem se ohradila a vzala mi je všechny.. Tam nepracuji slušní lidé,ale odpad společnosti..za mě už do Kauflandu nevlezu..pokaždé je tam jen problém..nemají na vás čas ani na informacích ani na samoobslužných pokladnách..slušne chování jim absolutně nic neříká a to jsem také vyučená prodavačka..
Dnes 18.9.2022 v 20:19
Za mě je nejlepší řešení vaše zaměstnance naučit slušnemu chování vůči zákazníkům. Naučit zákazníky zdravit a slušně jim odpovídat a hlavně se jim věnovat ne hodinu v kuse drbat.. a když už berete stravenky tak je proskolte
|
Tweet |
Dle zákona je jediným platidlem, které musí prodejce přijímat koruny české. Stravenky tedy nejsou zákonným platidlem. Pokud konkrétní prodejce přijímá stravenky je to na jeho rozhodnutí. V takovém případě může mít prodejce, který je přijímá stanovené podmínky jejich uplatnění. To jest nemusí na ně například vracet nebo jen do určité částky.
Na tuto skutečnost musí však být spotřebitel upozorněn předem. Pokud by spotřebitel nebyl předem informován o podmínkách uplatnění a platby přijímanými stravenkami, kdy tato informace by měla být známa předem a vhodně zpřístupněna dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele, tak je nutné na to prodejce upozornit. V případě, že by nedošlo k nápravě, je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci se stížností.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.