Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 21.7 mi byl doručen balik na adresu :
Ořechová 674 , Benatky nad Jizerou , 29471
Na jméno Maria Drebota , doručen přes Zasilkovnu .
Objednala jsem odstraňovač chloupků model 2022, a přišlo mi úplně něco jiného . Kontaktovala jsem ihned prodejce e-mailem , odpověď zněla :
“Omlouváme se za problém, máme nového zaměstnance a udělal velkou chybu. Do 15 pracovních dnů vám zašleme zdarma nový.”
Do 15 dnů nic mi nedorazilo tak jsem zase psala prodejci ze z důvodu nedodaní zboží zadám o vracení peněz .
Odpověď zněla 8.8. 22:
Vážený zákazníku, chyba se stala v celé ČR, proto došlo ke zpoždění. Peníze vám budou vráceny v následujících dnech
Od té doby nereaguji na e-maily . Peníze nebyly vracení ani nebylo dodané správné zboží .
Zadám o vyřešení této stížnosti .
Zařízení pro odstraňování chloupků model 2022 ,
Zadám o vracení peněz na účet :
5727587001/5500
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.