Společnost


homeshop-cz.com

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60668Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2022, před 2 lety

Maria Drebota

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 21.7 mi byl doručen balik na adresu :
Ořechová 674 , Benatky nad Jizerou , 29471
Na jméno Maria Drebota , doručen přes Zasilkovnu .
Objednala jsem odstraňovač chloupků model 2022, a přišlo mi úplně něco jiného . Kontaktovala jsem ihned prodejce e-mailem , odpověď zněla :
“Omlouváme se za problém, máme nového zaměstnance a udělal velkou chybu. Do 15 pracovních dnů vám zašleme zdarma nový.”
Do 15 dnů nic mi nedorazilo tak jsem zase psala prodejci ze z důvodu nedodaní zboží zadám o vracení peněz .
Odpověď zněla 8.8. 22:
Vážený zákazníku, chyba se stala v celé ČR, proto došlo ke zpoždění. Peníze vám budou vráceny v následujících dnech
Od té doby nereaguji na e-maily . Peníze nebyly vracení ani nebylo dodané správné zboží .
Zadám o vyřešení této stížnosti .


Produkt

Zařízení pro odstraňování chloupků model 2022 ,


Požadované řešení

Zadám o vracení peněz na účet :
5727587001/5500


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2022 12:51, před 2 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 10:16, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.