Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6067Notebook Lenovo, reklamace č. 14051155

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2015, před 10 lety

Angela Procházková

Znění stížnosti

Po opravě v záruční době zaslali počítač silně poškozený- poškrábaný povrch a prasklá lišta. Následně s "menšími" problémy byla reklamace uznána a vráceny peníze, avšak pouze za notebook, paměťovou kartu, která byla součásti objednávky počítače komplet i s montáži při zakoupení,nebyla ani vrácena ani vyplacené peníze. Dohaduji se s nimi ohledně paměťové kary již od 8.ledna, na peníze prý nemám nárok, jelikož není to prý součástí reklamač. řízení, ačkoli byl objednáván současně s notebookem i s požadavkem jejich montáže,což je i ve faktuře.Do 18.2. hledali notebook, aby mohli tuto paměť. kartu vrátit / od 8.1.15/, a od 18.2. stále čekám na vrácení karty, která mi bude naprosto k ničemu a i přesto ji stále nemám.Bohužel jsme opět u vás zakoupili další notebook DELL.


Produkt

faktura 1113106544


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz za paměťovou kartu na základě nedodržení základních pravidel reklamačního řízení a na základě bezdůvodného obohacení na úkor zákazníka, který u této společnosti již koupil celkem 6 počítačů v průběhu tří let. Tímto naší důvěru bohužel ztrácí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2015 17:05, před 10 lety

Pokud došlo k odstoupení od smlouvy z důvodu vadnosti zboží, spotřebitelka vrátila věc zhodnocenou. Má tedy právo na vydání paměťové karty bez zbytečného odkladu. Není-li to možné, má právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2015 09:02, před 10 lety

Dobrý den paní Procházková,

RAM jsou připraveny na pobočce v Písku.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2015 12:43, před 10 lety


Angela Procházková

Operační paměť (nikoli paměťová karta, jak jsem byla odborně poučena) jsem nakonec po třech měsících od vedení reklamace obdržela, spíše jsem musela opět tel. uhánět CZC, jmenovitě vedoucího reklamačního odd., pana Brattla, který mně sdělil, že RAM již je na pobočce k vyzvednutí, ale před tím ani jim nestálo za to, podat mi mailovou zprávu či tel. Přitom měli to poslat poštou.
Můj požadavek na vrácení peněz neakceptovali, přičemž jsem Ram objednávala zároveň s notebookem i s požadavkem její montáže a při reklamaci jsem předložila fakturu, kde je naprosto jasně uvedeno toto zboží.
Dle mého názoru mne podvedli. RAM je součástí počítače, reklamovala jsem ho jako celek, nakonec třeba zrovna tato montáž operační paměti mohla způsobovat neustále poruchy.
Ráda bych, aby mi vrátili peníze a RAM si ponechali. K čemu mi nyní bude?
Tato společnost mne velice zklamala, již si u nich žádný počítač nekoupím. I když bohužel ještě jeden jsem si u nich objednala v mezi reklamačním období, jelikož jsem ho pro svou práci potřebovala.
Děkuji za vše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:27, před 10 lety

Spotřebitelka v tomto případě objednávala dva kusy zboží, které jsou samostatnými předměty. Na její žádost se stala operační paměť součástí notebooku, ale primárně platí, že notebook sám osobě vytváří již ucelený funkční celek, který se spotřebitelka rozhodla "vylepšit" a může být plně využíván i bez dodatečné operační paměti. Přičemž není vyloučeno bez dalšího další možné využití operační paměti. Z tohoto důvodu považujeme stížnost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.