Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po opravě v záruční době zaslali počítač silně poškozený- poškrábaný povrch a prasklá lišta. Následně s "menšími" problémy byla reklamace uznána a vráceny peníze, avšak pouze za notebook, paměťovou kartu, která byla součásti objednávky počítače komplet i s montáži při zakoupení,nebyla ani vrácena ani vyplacené peníze. Dohaduji se s nimi ohledně paměťové kary již od 8.ledna, na peníze prý nemám nárok, jelikož není to prý součástí reklamač. řízení, ačkoli byl objednáván současně s notebookem i s požadavkem jejich montáže,což je i ve faktuře.Do 18.2. hledali notebook, aby mohli tuto paměť. kartu vrátit / od 8.1.15/, a od 18.2. stále čekám na vrácení karty, která mi bude naprosto k ničemu a i přesto ji stále nemám.Bohužel jsme opět u vás zakoupili další notebook DELL.
faktura 1113106544
Žádám o vrácení peněz za paměťovou kartu na základě nedodržení základních pravidel reklamačního řízení a na základě bezdůvodného obohacení na úkor zákazníka, který u této společnosti již koupil celkem 6 počítačů v průběhu tří let. Tímto naší důvěru bohužel ztrácí.
|
Tweet |
Pokud došlo k odstoupení od smlouvy z důvodu vadnosti zboží, spotřebitelka vrátila věc zhodnocenou. Má tedy právo na vydání paměťové karty bez zbytečného odkladu. Není-li to možné, má právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny věci.
Dobrý den paní Procházková,
RAM jsou připraveny na pobočce v Písku.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Manažer reklamací
Operační paměť (nikoli paměťová karta, jak jsem byla odborně poučena) jsem nakonec po třech měsících od vedení reklamace obdržela, spíše jsem musela opět tel. uhánět CZC, jmenovitě vedoucího reklamačního odd., pana Brattla, který mně sdělil, že RAM již je na pobočce k vyzvednutí, ale před tím ani jim nestálo za to, podat mi mailovou zprávu či tel. Přitom měli to poslat poštou.
Můj požadavek na vrácení peněz neakceptovali, přičemž jsem Ram objednávala zároveň s notebookem i s požadavkem její montáže a při reklamaci jsem předložila fakturu, kde je naprosto jasně uvedeno toto zboží.
Dle mého názoru mne podvedli. RAM je součástí počítače, reklamovala jsem ho jako celek, nakonec třeba zrovna tato montáž operační paměti mohla způsobovat neustále poruchy.
Ráda bych, aby mi vrátili peníze a RAM si ponechali. K čemu mi nyní bude?
Tato společnost mne velice zklamala, již si u nich žádný počítač nekoupím. I když bohužel ještě jeden jsem si u nich objednala v mezi reklamačním období, jelikož jsem ho pro svou práci potřebovala.
Děkuji za vše.
Spotřebitelka v tomto případě objednávala dva kusy zboží, které jsou samostatnými předměty. Na její žádost se stala operační paměť součástí notebooku, ale primárně platí, že notebook sám osobě vytváří již ucelený funkční celek, který se spotřebitelka rozhodla "vylepšit" a může být plně využíván i bez dodatečné operační paměti. Přičemž není vyloučeno bez dalšího další možné využití operační paměti. Z tohoto důvodu považujeme stížnost za uzavřenou.