Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách obchodu jsem si 13.7.2022 objednala zboží, které mi bylo na dobírku za cenu 1628,-zasláno.Zásilku přebíral manžel s tím,že zásilka je nepoškozená a samozřejmě zboží souhlasí s tím,co jsem objednala(nepředpokládal,že by mohlo být doručeno něco jiného).Po rozbalení jsem zjistila,že zboží apsolutně nesouhlasí se zbožím,které int.obchod nabízí.21.7 jsem obchod kontaktovala e-meilem,kde jsem je informovala,že zaslali jiný výrobek.22.7.2022 jsem dostala odpověď s omluvou,že mají nového zaměstnance,který udělal chybu a správné zboží mi do 15 prac.dnů zašlou zdarma.11.8.2022 jsem je znovu emailem oslovila s tím,že nic nepřišlo a nikdo mne ani nekontaktoval.11.8.2022 jsem dostala odpověď,že se opět omlouvají,problém se prý vyskytl v celé zemi a že vše řeší s tím,že brzy obdržím kompenzaci.12.9.2022 jsem je opět kontaktovala a vyzvala k okamžité nápravě(nikdo mne opět nekontaktoval) a to buď ať doručí správného zboží nebo vrácení zaplacené částky nebo slíbené kompenzace.
Zařízení pro odstraňování chloupků-model 2022(PHILIPS LUMEA PRESTIGE)
Z e-mailové korespondence je zřejmé, že prodejce si je vědom pochybení a sám navrhl řešení.Jelikož prodejce přestal komunikovat připadá v úvahu pouze obdržení výrobku ,který byl objednán(PHILIPS LUMEA PRESTIGE) nebo vrácení plné částky.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.