Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můj případ-produkt Flexi, kde mi byla 30.8. potvrzena operátorem cena 5.5/Kwh.Zajímala mne, vzhledem k situaci na burze, kdy byla cena nejvýše.Vyůčtování z 2.9 tj. o dva dny později!! Cena VT 7.88 a NT 6.55.Dnes 19.9 mi operátor sdělil, že 5500/Mwh, nebyla cena k 30.8, ale průměr za poslední kvartál.Kde se tedy vzala taková cena?Stejně tak období 5.11. 2021-01.01.2022 spotřeba VT 0.883Mwh, cena 6617 tj 7493.77kč/Mwh, přičemž tato cena neodpovídá průměru za měsíc, dané dva poslední měsíce v roce, ani ročnímu průměru v loňském roce!
Situaci posledních dvou měsíců aktivně řeším s operátory, kde jednou mám nedoplatek, podruhé je vše v pořádku a pak slyším, že budu kontaktován a nic.Ve finále mi příjde fakturace a řešení žádné!
produkt flexi
Jasné stanovení časových úseků, podle kterých je dána cena
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace elektřiny náleží spotřebiteli náhrada ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.