Společnost


LAMA energy a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60678Stanovení ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2022, před 2 lety

Jan Jecha

Znění stížnosti

Můj případ-produkt Flexi, kde mi byla 30.8. potvrzena operátorem cena 5.5/Kwh.Zajímala mne, vzhledem k situaci na burze, kdy byla cena nejvýše.Vyůčtování z 2.9 tj. o dva dny později!! Cena VT 7.88 a NT 6.55.Dnes 19.9 mi operátor sdělil, že 5500/Mwh, nebyla cena k 30.8, ale průměr za poslední kvartál.Kde se tedy vzala taková cena?Stejně tak období 5.11. 2021-01.01.2022 spotřeba VT 0.883Mwh, cena 6617 tj 7493.77kč/Mwh, přičemž tato cena neodpovídá průměru za měsíc, dané dva poslední měsíce v roce, ani ročnímu průměru v loňském roce!
Situaci posledních dvou měsíců aktivně řeším s operátory, kde jednou mám nedoplatek, podruhé je vše v pořádku a pak slyším, že budu kontaktován a nic.Ve finále mi příjde fakturace a řešení žádné!


Produkt

produkt flexi


Požadované řešení

Jasné stanovení časových úseků, podle kterých je dána cena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 12:05, před 2 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace elektřiny náleží spotřebiteli náhrada ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.