Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6068Vrácení zboží a odstoupení v zákonné lhůtě 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2015, před 10 lety

Ivan Balzer Balzer

Znění stížnosti

Vrátil jsem topný ventilátor zn.DYSON-pořizovací cena 9150,-Kč , v perfektním stavu. Ventilátor jsem rozbalil,vyzkoušel asi po 60 vteřinách jsem ventilátor vypnul a zabalil vč.všeho příslušenství a poslal zpět prodejci.Firma Antalon s.r.o. si strhla 1250,-Kč to je asi 14 % z ceny za udajné uvedení do původního stavu,vyčištění a kompletace výrobku.
Jsem velice rád,že tato velice špatná zkušenost se mi stala poprvé,ale budu si stěžovat u České Obchodní inspekce.


Požadované řešení

Řešení - Česká Obchodní inspekce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 09:41, před 10 lety

Česká obchodní inspekce není příslušná k rozhodování o soukromoprávních vztazích. Spotřebitel má právo ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží od smlouvy odstoupit. Společnost není oprávněna účtovat si poplatky za automatickou kontrolu, kterou provádí. Zákon umožňuje společnosti v ustanovení § 1833 občanského zákoníku pouze požadovat úhradu nákladů, které tvoří snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prokázání snížení hodnoty zboží je úkolem prodávajícího.

Pokud si je tedy spotřebitel jistý, že zboží vrátil v původním stavu, nebo to může prokázat například fotografiemi, doporučujeme společnost písemně vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 15:43, před 10 lety

Společnost ANTALON s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.