Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20. 6. 2022 jsem si objednala a zaplatila bylinný doplněk stravy, který mi nebyl dosud do 19.09.2022 doručen.
Zaplatila jsem 639,00 CZK. S e-shopem jsem byla v kontaktu jak telefonicky, tak po e-mailu. Mají všechny mé kontaktní údaje. Vždy slíbili, že situaci napraví, ale nic.
Dodavatel:
Miroslav Bednarik
Dolnoměcholupská
217/8
10200 Praha
IČ: 73551490
Spisová značka: 310026 - Úřad
městské části Praha 15
Telefon: +420730176383
E-mail: info@zdravyeshop.cz
https://www.zdravyeshop.cz
Datum vystavení faktury: 20.6.2022
Obchodník asi třikrát slíbil, že již objednávku posílá, pak že vrací peníze a stále se nic z toho nestalo.
Byla jsem velice trpělivá, chápu, že chyby se stávají, ale toto je vrchol. Přijdu si, jako by si ze mě obchodník vyloženě dělal srandu. Všimla jsem si, že na e-shopu je produkt, který jsem si objednala, již nedostupný. Pokud obchodník pro mě produkt nemá (přesto, že již jednou jsem balíček v zásilkovně k vyzvednutí měla připravený, ale zase pro změnu s chybnou dobírkou na 10 000 kč!!!, tedy jsem si ho nemohla vyzvednout), může se omluvit a zaslat mi zpět peníze, nebo mě alespoň informovat, že doručení bohužel bude trvat déle z důvodu naskladnění, a ne jako malé dítě slibovat "ano, již posíláme", "ano, vrátíme Vám peníze a produkt Vám doručíme i tak, jako omluvu" a nic. To je vrchol. Od posledního "posíláme" uběhlo dalších 19 dní.
Síla ženy - komplex pro udržení ženské hormonální nerovnováhy Kód: 5895
Vrácení peněz, nebo bezodkladné dodání zboží v řádu několika dnů
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena a peníze vráceny. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.