Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
zakoupila jsem strojek na stříhání psu přes internet info@slevy .cz obj.č.441238233 strojek přišel,ale bohužel bez nabíječky.Měla jsem vyplnit rek.řád to jsem udělal balíček zabalila a poslala na tuto adresu.flyo,cz Damainvest s.r.o Lnářská 1633 Humpolec zasilkovna Slatinany T.G Masaryka 594 číslo pod kterym jsem vracela je 84559-ZZ nyní mě stále chodí odkaz vše vyfotit .ale ja mám je lístek ze zasilkovny toto upozornění chodí ze support takže nemám aní strojek ani peníze což jako duchodkyně ne z velkym důchodem si nemohu dovolit zase něco platit
vrácení zboří v pořádku
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci zakoupeného zboží, je prodávající povinen vydat potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Plnění této povinnosti dozoruje Česká obchodní inspekce.
O reklamaci musí být rozhodnuto, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace samotná musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.