Počet nahlášených stížností: | 192 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Obracím na na Vás s pomocí kvůli podvodné stránce pouzesex.cz .
Na stránku jsem se zaregistroval asi před 2 lety, ale po zjištění, že se jedná o podvodnou a placenou stránku jsem ji hned opustil a dál nevyužíval. Za poslední 4 měsíce mi došly tři dopisy, které většinou nejsou ani pořadně česky, kde se dožadují absolutně nesmyslných částek, které rozhodně platit nehodlám.
Podvodná seznamka okrádající lidi
Zrušení profilu na sexaferky.cz (zaregistrovaný e-mail) a zamezit neoprávněnému posíláni výhružných dopisů
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uzavřel se společností smlouvu o placeném VIP členství, musí tento smluvní vztah při jeho ukončení řádně vypovědět. Spotřebitel by si měl uchovat doklad o tom, že výpověď zaslal.
Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).
Pokud lhůta marně uplynula, je možné vztah ukončit výpovědí. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy (dostupný z: https://www.ceskybdsmklub.com/pdf/cancellation.pdf). Při ukončení závazku vypovězením nezaniká (bez dalšího) platební povinnost spotřebitele ohledně objednaného produktu.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.