Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.2.2015 jsem poslala jako pojištěnou zásilku na hodnotu 2.500,- náramek. 10.2.2015 se balíček vrátil zpět na podací poštu jako poškozený - obálka byla roztržena a krabička uvnitř, ve které byl náramek uložen, byla prázdná. Evidentně zásilku vykradl zaměstnanec pošty. Byla se mnou sepsána reklamace, na kterou má pošta ze zákona 30 dnů. Dodala jsem i doklad s cenou, za kterou byl náramek zakoupen ve výši 7250. Druhá věc je chování
a jednání zaměstnanců pošty, které je velmi neochotné a arogantní!
Jedná se o originál náramek značky Louis Vuitton - dodala jsem fakturu s přesným popisem předmětu.
Jelikož se jasně jednalo o pochybení pošty, resp. zaměstnance, očekávala bych okamžitou finanční kompenzaci. Tímto řešením (30 dní na reklamaci) mi vznikly vedlejší náklady a samozřejmě mě tím pošta uvedla do velmi nepříjemné situace. Jednalo se o dárek, kdy jsem musela shánět náhradní řešení. Žádám o plnou náhradu ceny předmětu - tedy 7250,- + poštovné.
|
Tweet |
V tomto případě je nutné vyčkat na rozhodnutí o reklamaci. Pokud s ním spotřebitelka nebude souhlasit, je možné využít interních prostředků, které Česká pošta nabízí, nebo podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu, který o reklamaci a náhradě škody rozhodne. Námitku je nutné podat nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.