Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60690NEPŘIJEL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2022, před 2 lety

Nela Karkoszkova

Znění stížnosti

Zdravím. Dnes ráno 6:50 jsem si ve velkém dešti objednával Bolt, v Ostravě Zábřehu, přesněji na ulici Samoljovova, jmenoval se Nicolas a měl tmavě šedou Octavii podle popisu v aplikaci. Řidič byl na cestě, směr ke mně, zabývaly 2 minuty. Najednou jel podle mapy kde ho vidíme, úplně jinam a jízda se zrušila a, že řidiči nejsou volní. To je normální? Spěchala jsem, čekala 10 minut na vašeho řidiče. Jezdím boltem sakra hodně často i delší strany za 600 korun např. Ale tohle bylo naposledy. Na Bolt už kašlu!


Požadované řešení

Naučit jak děláš taxikáře, nemá tam co dělat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2022 08:15, před 2 lety

Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2023 10:57, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.