Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zdravím. Dnes ráno 6:50 jsem si ve velkém dešti objednával Bolt, v Ostravě Zábřehu, přesněji na ulici Samoljovova, jmenoval se Nicolas a měl tmavě šedou Octavii podle popisu v aplikaci. Řidič byl na cestě, směr ke mně, zabývaly 2 minuty. Najednou jel podle mapy kde ho vidíme, úplně jinam a jízda se zrušila a, že řidiči nejsou volní. To je normální? Spěchala jsem, čekala 10 minut na vašeho řidiče. Jezdím boltem sakra hodně často i delší strany za 600 korun např. Ale tohle bylo naposledy. Na Bolt už kašlu!
Naučit jak děláš taxikáře, nemá tam co dělat
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.