Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#60695Klamavé označování cen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2022, před 2 lety

Barbora Vavroušková

Znění stížnosti

Dobry den,
bohuzel si musim stezovat na praktiky v obchode TESCO Hradcanska. Jiz ponekolikate se mi stalo, ze nabizene vyrobky jsou oznaceny cedulkou AKCE, ktera ale v dany den neplati.
Jiz nekolikrat jsem si zakoupila zbozi za ,,vyhodnou" cenu, ale u pokladny mne byla nauctovana cena vyšši.
Na me namitky mi je vzdy neprijemne odpovezeno, ze datum akce naleznu malymi pismenky pod cenou. Bohuzel se mi take stane, ze rozdilu si vsimnu az doma.
Takove jednani povazuji za klamave, protoze cena vyrobku je ve svitive zlute, velke a vyrazne cedulce napsana velikosti pisma 60 a pod cenou datum akce pismeny 10x menšími, temeř nečitelnymi, v porovnani s velikosti pisma u ceny temeř neviditelnymi.
V dusledku tohoto oznacovani jsem nakoupila jiz nekolikrat zbozi, ktere bych za plnou cenu nikdy nekoupila.
Zadam Vas timto o napravu tohoto nekaleho obchodniho jednani.

S pozdravem

Vavrouskova


Produkt

Klamave oznaceni ,,akcniho" zbozi


Požadované řešení

Upuštění od praxe oznacovani zbozi v akci, kdyz akce neni aktualne platna.
Poskytnuti poukazky na nakup za ucelem vraceni alespon casti penez, ktere jsem zaplatila v dusledku klamaveho oznacovani akcniho zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2022 10:53, před 2 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 10:25, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.