Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, jsem držitelkou karty ODIS, vydané ČSAD Havířov, na které mám nahranou i dopravu zdarma MHD F-M. a je mi 69 let.
Pravidelně využívám linku 318, směr Visalaje. Nechápu ovšem, jak je možné, že dne 18.09.t.r. mi byla z karty stržená částka 18 CZK při použití této linky- 1182, řidič 53865, čas 16:05. Není to poprvé, kdy jsem platila, většinou částku 9 CZK, někdy neplatím nic. Ráda bych uvítala vaše vysvětlení, jak je možné, že takovéto rozdíly existují, navíc při nahraném cestování MHD F-M zdarma.
Děkuji.
S pozddravem
mgr. Marcela Kasalová
vysvětlení rozdílů
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka nesouhlasí s účtováním jízdného, je na místě podat společnosti stížnost. Lze rovněž využít možnost podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.