Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60702Zrušení představení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 minuta 58 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2022, před 2 lety

RŮŽENA VOMÁČKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13. 2. 2020 jsem kartou zaplatila 1.695,95 CZK u GOPAY TICKET365.cz za 4 vstupenky na představení "Zamilovaný sukničkář" v termínu 18. 05. 2020 v KC Svoboda v Chebu. Představení se, bohužel, díky covidu, přesouvalo, poslední termín 08. 10. 2022.

Včera jsem se v KC Svoboda v Chebu dozvěděla, že je odkládané představení "Zamilovaný sukničkář", zrušeno.

Po zaslání mailu s žádostí o vrácení vstupného (4 x 420,-- Kč = 1.680,--Kč) mi nikdo neodpověděl.


Požadované řešení

Žádám o vrácení zaplaceného vstupného ve výši 1.680,-- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2022 12:55, před 2 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).

K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.

Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.