Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#60706Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2022, před 2 lety

Petr Lotecki

Znění stížnosti

Dne 31.08.22 jsme odeslali doporučenou zásilku č. RR878486043CZ lékárně U Jakuba Hodonín.
Zásilka se nám vrátila jako nepřijatá - odmítnutá zákazníkem. Posléze jsme 02.09.2022 poslali
zásilku č. RR361936147CZ, která se nám opět vrátila jako nepřijatá - odmítnutá. Kontaktovali jsme
proto zákazníka lékárnu Jakub, kde nám sdělili, že žádná zásilka k nim nedorazila, tudíž jí nemohli
odmítnout. Kontaktovali jsme poštu v Hodoníně o vysvětlení, kde nám bylo řečeno, že doručovatelka
na zmíněné adrese vůbec nebyla, protože jsi myslela, že adresa není správná, že to není s.r.o.,
jako to bylo na zásilce uvedeno. A prý, že si máme stěžovat, což činíme.
Opětovně jsme již po 3x zásilku odeslali pod č. RR945678732CZ dne 06.09.22, která již byla doručena.
Žádáme o kompenzaci škody za 2 neodůvodněné nedoručené zásilky + zpoždění dodání zboží zákazníkovi.
Prosíme o odpověď.
S pozdravem
Plachá Renáta
f. Petr Lotecki - Manager IČ:42082684
tel: 596 885 906,
e-mail: manager@reklama-manager.cz


Požadované řešení

Kompenzace - vrácení nákladů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 12:12, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.