Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#60715Nedodání zakoupené sedací soupravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2022, před 2 lety

Martina Pšegrocká

Znění stížnosti

Dne 27.8.2022 jsem na prodejně OKAY Nábytek Most zaplatila sedací soupravu s tím,že je skladem a bude mi v nejbližší době dodána. V pondělí 12.9.2022 mě přišel email a následně i sms zpráva,že firma zboží předala k přepravě. Dnes je 21.9.2022 a sedací soupravu stále doma nemáme. Na infolince Vám řeknou,že o ničem neví,že se máme obrátit na prodejnu. Tam jsem se také vydala a pan Vedoucí zavolal někam na sklad a prý se mi ozvou. Stále se tak nestalo. Co můžu dělat já? Prosím moc o radu. Pšegrocká


Produkt

Bergamo trojsedák,2x křeslo.


Požadované řešení

Okamžité dodání nebo vrácení celé částky peněz. Nehodlám platit žádné storno poplatky!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 14:09, před 2 lety

Dle informací na webových stránkách společnosti OKAY je uvedeno, že vzhledem k enormnímu zájmu zákazníků společnost dodává nábytek, který je skladem ve lhůtě 4 - 6 týdnů. (zde: https://www.okay.cz/pages/kontaktujte-nas).

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (4-6 týdnů v tomto případě), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2022 14:19, před 2 lety

Dobrý den,

prosíme o identifikaci kupní smlouvy, kterou, bohužel, spotřebitel neuvádí.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 15:14, před 2 lety

Děkujeme za reakci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.9.2022 19:41, před 2 lety


Martina Pšegrocká

Hodnocení:

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
23.9.2022 21:17, před 2 lety

S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.