Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 27.8.2022 jsem na prodejně OKAY Nábytek Most zaplatila sedací soupravu s tím,že je skladem a bude mi v nejbližší době dodána. V pondělí 12.9.2022 mě přišel email a následně i sms zpráva,že firma zboží předala k přepravě. Dnes je 21.9.2022 a sedací soupravu stále doma nemáme. Na infolince Vám řeknou,že o ničem neví,že se máme obrátit na prodejnu. Tam jsem se také vydala a pan Vedoucí zavolal někam na sklad a prý se mi ozvou. Stále se tak nestalo. Co můžu dělat já? Prosím moc o radu. Pšegrocká
Bergamo trojsedák,2x křeslo.
Okamžité dodání nebo vrácení celé částky peněz. Nehodlám platit žádné storno poplatky!!!
|
Tweet |
Dle informací na webových stránkách společnosti OKAY je uvedeno, že vzhledem k enormnímu zájmu zákazníků společnost dodává nábytek, který je skladem ve lhůtě 4 - 6 týdnů. (zde: https://www.okay.cz/pages/kontaktujte-nas).
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (4-6 týdnů v tomto případě), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
prosíme o identifikaci kupní smlouvy, kterou, bohužel, spotřebitel neuvádí.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje.
Hodnocení:
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody.