Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.2.2014 jsem na poště Klatovy 4 podal zásilku EE039246340CZ. Byl jsem ubezpečen, že nejpozději do 24 hodin bude zásilka doručena příjemci. Jelikož se tak nestalo, na internetu jsem pátral o pohybu zásilky. Dočetl jsem se, že příjemce nebyl zastižen,byť byl doma a zásilku očekával, a že zásilka je uložena na poště Plzeň 18. Po telefonátu na tuto poštu jsem se dozvěděl, že zásilka je uložena v depu Plzeň-Křimice. Pošta Plzeň 18 zajistila doručení zásilky 20.2.2015 do 18 hodin.Oznámení o nezastižení příjemce bylo příjemci doručeno do schránky 23.2.2015 a téhož dne je zásilka podle záznamu o doručení doručena příjemci. Jednalo se o dopis, ve kterém byl předpis na lék, v případě jeho nedodání se jednalo o ohrožení na životě. Za tuto službu jsem České poště, a. s. zaplatil částku Kč 135,--. Jestliže by tato služba byla bezchybně provedena, nemám jedinou výhradu. Kladu si otázku - za co jsem České poště, a.s. zaplatil tuto částku? Dávám si odpověď, bylo to naposledy, kdy jsem využil služeb České pošty, a. s.
Zcela jistě je za tento šlendrián někdo zodpovědný, být to můj zaměstnanec, tak už jím není.
|
Tweet |
Prokáže-li se, že zaviněním pošty nebyla dodržena závazná doba dodání pro dodání, nebo nebyla-li služba splněna, protože došlo ke ztrátě, úplnému úbytku nebo úplnému zničení zásilky, pošta vrátí v souladu s čl. 41 Poštovní a obchodní služby (ostatní služby) cenu zaplacenou za službu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.