Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6072Stížnost na včasné doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2015, před 10 lety

Luděk Prais

Znění stížnosti

Dne 19.2.2014 jsem na poště Klatovy 4 podal zásilku EE039246340CZ. Byl jsem ubezpečen, že nejpozději do 24 hodin bude zásilka doručena příjemci. Jelikož se tak nestalo, na internetu jsem pátral o pohybu zásilky. Dočetl jsem se, že příjemce nebyl zastižen,byť byl doma a zásilku očekával, a že zásilka je uložena na poště Plzeň 18. Po telefonátu na tuto poštu jsem se dozvěděl, že zásilka je uložena v depu Plzeň-Křimice. Pošta Plzeň 18 zajistila doručení zásilky 20.2.2015 do 18 hodin.Oznámení o nezastižení příjemce bylo příjemci doručeno do schránky 23.2.2015 a téhož dne je zásilka podle záznamu o doručení doručena příjemci. Jednalo se o dopis, ve kterém byl předpis na lék, v případě jeho nedodání se jednalo o ohrožení na životě. Za tuto službu jsem České poště, a. s. zaplatil částku Kč 135,--. Jestliže by tato služba byla bezchybně provedena, nemám jedinou výhradu. Kladu si otázku - za co jsem České poště, a.s. zaplatil tuto částku? Dávám si odpověď, bylo to naposledy, kdy jsem využil služeb České pošty, a. s.


Požadované řešení

Zcela jistě je za tento šlendrián někdo zodpovědný, být to můj zaměstnanec, tak už jím není.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2015 16:40, před 10 lety

Prokáže-li se, že zaviněním pošty nebyla dodržena závazná doba dodání pro dodání, nebo nebyla-li služba splněna, protože došlo ke ztrátě, úplnému úbytku nebo úplnému zničení zásilky, pošta vrátí v souladu s čl. 41 Poštovní a obchodní služby (ostatní služby) cenu zaplacenou za službu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.