Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vodafone nám zvýšil platby na 200% - možná si pamatujete že cca před čtyřmi lety nabízel číslo s neomezeným tarifem za 599 Kč bez DPH. Po čtyřech letech je to bezmála 1200 Kč bez DPH za stejnou službu. Máme 4 čísla a 1 internet.
Při komunikaci s Vodafonem mi řekli, že jde o omyl. Ale upomínku přišla zas na 200% částky co před měsícem. Jak v sms, tak e-mailem. Takhle jsme volali 3x na jejich linku. Nakonec vystavili dobropis a slevu uznali. Uběhl měsíc a je to tu zas! 200% částky! Přátelé, na to nemám nervy! Vodafone nedodržují slovo, mění podmínky během trvání smlouvy a zkouší kam až to jde zajít v obírání zákazníků - a to jsme u nich od dob Oskara! Gauneři!!
Trvalá sleva z původní ceny - nižší než před pokusem o 200% ceny (alespoň o 33%)
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou či ukončením smluvního vztahu, nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Dobrý den, pane Štorku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.