Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#60732Nevrácené peníze za odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2022, před 2 lety

Michaela Matoušková

Znění stížnosti

Vážení dne 9.9.2022 jste přijali vratku mojí objednávky s číslem: 3392032443.

Po dotazu, kdy dostanu svoje uhrazené peníze zpět, mi neustále chodí automatické odpovědi se spoustou nesmyslných požadavků.
Tudíž se obracím sem.
Jedná se o: Krystalický odstraňovač chloupků SILKSKIN a Nejnovější kulma na styling vlasů MEGA. Dohromady cena 683,- Kč.

Po vyhledání si recenzí, bohužel až po koupi produktů, jsem zjistila, co je vaše firma zač.


Obracím se na vás s žádostí ukončit tuto záležitost, abych nemusela celou věc řešit s Policií a ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCÍ.


Produkt

Krystalický odstraňovač chloupků SILKSKIN a Nejnovější kulma na styling vlasů MEGA. Dohromady cena 683,- Kč.


Požadované řešení

Vrácení uhrazené částky za produkty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 11:51, před 2 lety

Spotřebitel má v popsaném případě nárok na vrácení peněz do 14 dnů poté, co prokáže, že zboží podnikateli odeslal, popř. poté, co zboží podnikatel obdržel (§ 1832 občanského zákoníku). Nedojde-li k navrácení peněz včas a podle zákona, má spotřebitel nárok navíc i na zákonné úroky z prodlení.

Bude-li podnikatel i nadále v prodlení s navrácením peněz, může spotřebitel využít tzv. předžalobní výzvu. Více o ní na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 14:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.