Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Linka 24, dne 20.9.2022 řidič autobusu, který jel v čase 11:01 z Šaldova náměstí směr Pavlovice křižovatka.
Velmi mě zaskočilo jednání řidiče, který dovezl mě a ještě jednu paní s kočárkem na zastávku Pavlovice křižovatka.
Na této zastávce nezastavil při kraji, ale uprostřed silnice, takže vystoupit s kočárkem šlo velice špatně a být tam sama, tak asi ani nevystoupím, protože ten sestup z autobusu na zem byl tak velký, že bych převrhla kočár. Druhá paní se řidiče zeptala, zda nemohl zajet klasicky je kraji - on se usmál a řekl, že nemohl, že si snad můžeme navzájem pomoci kočárky z autobusu vynést. To jsme udělaly, nicméně poté si zacouval a najel klasicky k obrubníku. Z té samé zastávky
jsem jela asi 3hod před tím a řidič ke kraji klasicky zajel, tomuto se jen nechtělo a ještě z toho měl srandu. Toto jednání mi opravdu nepřijde normální ještě k tomu u maminek s kočárky.
Linka 24 , odjezd 20.9. V 11:01 z Šaldova náměstí
Domluva řidiči, napomenutí
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.