Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60734Řidič autobusu - kočárek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2022, před 2 lety

Nikola Hamanová

Znění stížnosti

Linka 24, dne 20.9.2022 řidič autobusu, který jel v čase 11:01 z Šaldova náměstí směr Pavlovice křižovatka.

Velmi mě zaskočilo jednání řidiče, který dovezl mě a ještě jednu paní s kočárkem na zastávku Pavlovice křižovatka.

Na této zastávce nezastavil při kraji, ale uprostřed silnice, takže vystoupit s kočárkem šlo velice špatně a být tam sama, tak asi ani nevystoupím, protože ten sestup z autobusu na zem byl tak velký, že bych převrhla kočár. Druhá paní se řidiče zeptala, zda nemohl zajet klasicky je kraji - on se usmál a řekl, že nemohl, že si snad můžeme navzájem pomoci kočárky z autobusu vynést. To jsme udělaly, nicméně poté si zacouval a najel klasicky k obrubníku. Z té samé zastávky
jsem jela asi 3hod před tím a řidič ke kraji klasicky zajel, tomuto se jen nechtělo a ještě z toho měl srandu. Toto jednání mi opravdu nepřijde normální ještě k tomu u maminek s kočárky.


Produkt

Linka 24 , odjezd 20.9. V 11:01 z Šaldova náměstí


Požadované řešení

Domluva řidiči, napomenutí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 10:57, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.