Společnost


inComputer s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60741Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2022, před 2 lety

Kateřina Níčová

Znění stížnosti

Dne 26. 10. 2021 jsem si od společnosti inComputer s. r. o. objednala na doporučení známého notebook HP EliteBook 820 G3. Již při 1. použití počítače jsem objevila vadu - nefunkční nabíjecí kabel. Poslala jsem tedy zařízení společnosti na opravu. Již v tento moment mi bylo sděleno, že se jedná o zcela bezproblémovou a bezporuchovou řadu. Myslela jsem si tedy, že se jedná pouze o mou smůlu. Počítač jsem do několika dní obdržela s opraveným adaptérem. Bohužel nefungoval dlouho. Dne 1. 12. 2021 jsem se notebook pokoušela zapnout jako obvykle, bohužel marně. Dle slov společnosti ,,neprošla systémová aktualizace”. Poslala jsem ho tedy opět na opravu. Zhruba za dva týdny jsem se dočkala opraveného notebooku, přičemž jsem doufala, že už bude nějakou dobu fungovat bez problému. Občas se mi stávalo, že na zařízení nefungoval zvuk a mikrofon, po restartu se většinou vše vrátilo do pořádku. Tento problém byl ale čím dál častější, do toho se přidalo vynechávání funkce touchpad. Někdy se počítač sám od sebe vypnul, například v průběhu rozdělané práce. Nakonec mi přestaly fungovat ze dne na den klávesy počítače (í, á, é,….) Poslala jsem tedy počítač na 3. reklamaci s prosbou o vrácení peněz, protože jsem se zařízením nebyla spokojená a neshledala jsem ho jako spolehlivé. Odpovědí společnosti bylo zamítnutí reklamace z důvodu nálezu lepkavé tekutiny v oblastech kláves Y, X, WIN, ALT. Vím zcela jistě, že jsem do počítače nic nevylila, nijak jinak ho nepoškodila, nikdo jiný ho nepoužíval. Navíc tyto zmiňované klávesy mi fungovaly bez problému. Jako ,,důkaz” jsem dostala fotografii ulepené klávesnice, u které nelze určit, zda je skutečně z mého zařízení. Společnost už se dalšími závadami, které jsem popsala, nezabývala. Zařízení má být v záruce 2 roky. Nevlastním ho ani rok, musela jsem ho 3x poslat na reklamaci. Navíc jsem si zjistila, že se nejedná o zcela bezproblémovou a bezporuchovou řadu, ba přesně naopak. Bylo mi od odborníka řečeno, že společnost si je této skutečnosti velice pravděpodobně vědoma. Pokoušela jsem se se společností domluvit, ale marně. Nebyla mi nabídnuta žádná kompenzace, ani za poštovné, pouze placený servis. inComputer s. r. o. rozhodně nedoporučuji.


Produkt

HP EliteBook 820 G3


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 14:02, před 2 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2023 10:59, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.