Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsme v Penny v Červeném Kostelci ve kupovala cukr.Na paletě bylo napsáno,že je omezen 10 kg na osobu a den.Jsem bez auta ,jsem ID,Ujdu jen pár metrů.Soused mi nabídl,že mě odveze,vždyť také jede pro cukr.Vzali jsme si jeden koš.Nalozili jsme si cukr,nejdřív chtěl platit soused.Pani na pokladně na nás halekala,že máme jeden koš,tak nám půl cukru sebere.Pry neexistuje.Jevtam napsáno,10 kg na osobu a den. Děkuji,za ochotu budeme mít každý jen 5 kg,nás je doma 6.Jich 8.Super přístup.Uz nikdy PENNY.Zajedu si raději do Kauflandu ,nebo Lidlu.Malem jsem měla infarkt.Dost často chodím nakupovat s někým,já to sama nezvládnu.Ted už se budu bát, vždyť když mi někdo pomůže,bude seřván,že jeden koš,je to samé co jedna osoba.
Přeji Vám,ať u vás nemusí nakupovat lidé s hendikepem.Dankova
Pokud je něco omezeno na osobu a den,Má to být vysvětleno i pokladní.Pokud půjde pět lidí jen pro chléb a použijí jeden koš,je to stále pět osob.Sposta lidí chodí i bez koše.Takže ,nemáš koš,nejsi zákazník?
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Podle popisu vzniklé situace by se mohlo jednat o nekalosoutěžní praktiku, konkrétně pak klamavou reklamu podle § 2977 Občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 písm. c) uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje.
Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.