Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.8. přišlo z banky sdělení o vydání nové kreditní karty, stávající končí 09. 6.9. ještě nová nedorazila, tf.reklamace, a sepsání s důrazem na nutnost dodání z důvodu cesty do zahraničí do 25.9. půjčení auta. Odpověď specialistky reklamačního oddělení že na to mají 14 dní. Víc nic.
14.9. moje nová tf. reklamace,opět sepsání, důvod... Následuje od další specialistky reklamačního oddělení stejná odpověď.
21.9. moje nová tf. reklamace, tentokrát se starším reklamačním specialistou, sepsání, důvod... obratem písemná odpověď že dnes karta vydána a na dodání mají 10 - 14 dní.
Nezbývá, než rychle sehnat jinou banku, která mě obratem přijme a vydá kreditní kartu. U Mbanky skončit.
Kreditní karta končí, banka není schopna v termínu dodat novou. Neschopnost reklamačního útvaru... komunikace celkem se 6 různými lidmi, písemně 3 různí lidé, neschopnost předání úplných informací a nalezení řešení.
Změnit způsob práce reklamačního útvaru - reklamaci řešit celou jednou osobou do úplného vyřešení potvrzeného zákazníkem.
|
Tweet |
Poskytovatel platebních služeb má podle § 212 odst. 1 písm. g) Zákona o platebním styku povinnost vydat debetní platební kartu.
Pokud je navíc uvedeno, že na dodání mají 10-14 dní, porušili tím svoji smluvní povinnost, přičemž platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit (§ 2913 odst. 1 Občanského zákoníku).
Spotřebitel by mohl v případě, že mu karta nebude doručena do října službu reklamovat, neboť nebude moci využívat účet sjednaným způsobem. Na základě toho by následně od podnikatele mohl požadovat např. přiměřenou slevu (za předpokladu že za účet platí).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.