Společnost


RESCH TRADING LIMITED

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60752Zaplacení cla o nevyzvednute zásilce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2022, před 2 lety

Pavla Smolníková

Znění stížnosti

Dnes mi přišla SMS ve tvaru :
Dobry den - vas balicek se nam nepodarilo dorucit. Pro rezervaci noveho terminu doruceni nebo vyzvednuti nasledujte tento odkaz: ibukij.com/fAoyqLz. Když jsem na odkaz klikla rovnou mě to odkazalo na platbu , neměla jsem možnost výběru do menu abych si mohla zjistit víc informací, ale nic na štěstí jsem nezaplatil. Jen další možnost nějakého infa byl popis nahoře:

Jedná se o speciální nabídku na omezenou dobu 3 dní, která je spojena s uvítací dárkovou kartou Kč368.00 na prozkoumání a nákup produktů na jedné z webových stránek našich partnerů. Získáním tohoto členství budete automaticky zařazeni do našich partnerských služeb. Výše členského poplatku je Kč1,031.00, který bude automaticky odečítán každých 14 dní, pokud nebude vynechán nebo zrušen. Službu můžete kdykoli zrušit s 30 denní výpovědní lhůtou nebo zaplatit Kč170.66 pro okamžité odhlášení. Platnost této kampaně vyprší Oct 21.

Prosím vás o nějakou zpětnou vazbu a taky bych chtěla upozornit na tuhle zprávu ostatní, abysi dali pozor.


Produkt

( číslo zasilky)


Požadované řešení

Požaduji řešení toho , aby lidi byli obezretni. Ono číslo, ze kterého mi SMS přišla bylo ve tvaru +491639528801 zjistila jsem, že číslo je z Německa a údajná firma v ČR neexistuje Celni úřad má své ověřené přepravce.

Děkuji za odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 15:56, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

V tomto případě by se mohlo jednat o podvodnou SMS za účelem vylákat ze spotřebitele platební údaje.

Z popisu vyplývá, že nezaplacením by se měla služba automaticky zrušit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 15:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.