Společnost


GLOBAL ASSISTANCE a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60755Asistenční služby k vozidlu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 2 lety

Tomáš Svoboda

Znění stížnosti

Společnost se snaží vyhnout plnění asistenční smlouvy u zákonného pojištění. Při dopravní nehodě v noci sice operátorka zajistila velmi rychle a operativně odtah, ale už jsem se nedozvěděl, že v nadstandardním tarifu jsem měl také dopravu z místa nehody nebo ubytování. Smlouvu jsem u sebe neměl, jistě, moje chyba. Odvoz z místa nehody jsem si zajistil, sehnal jsem uprostřed noci i levný hotel. Operátor mi později sdělil, že mohu žádat o refundaci a poslal mailem refundační formulář. Takřka obratem po jeho zaslání došla zamítavá odpověď s poukazem, že tyto věci měly být řešeny výhradně přes telefonní asistenční linku. Nejde o závratné peníze, nicméně si lze udělat obrázek o tom, jak společnost přistupuje k zákazníkovi.


Produkt

Asistenční služby k vozidlu


Požadované řešení

Refundace částky za ubytování v době nepojízdnosti havarovaného vozidla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 16:47, před 2 lety

Pokud spotřebitel pošle vyplněný refundační formulář, jedná podle pokynů operátora, který podnikatele v tomto případě zastupuje. Nemělo by se po něm tedy chtít, aby refundaci následně řešil jiným způsobem. Vyplnění formuláře by navíc mělo být i pro podnikatele výhodnější z důvodu rychlejšího řešení situace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 15:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.