Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den po návštěvě LIDL v Jindřichově Hradci Jak se postaví k naší stížnosti na znemožnění zakoupit si vína 3+1 zdarma která měl Lidl v akci. Byli Jsme na prodejně jen suše odmitnuti s omluvu co stim máme dělat prostě si na to dáme pozor.pospichel
Syrah rose pays 2020
Kompenzace měli Jsme výjezd do Lidlu na prázdno
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, pane Pospíchale, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil a děkujeme Vám za upozornění. Vámi popsaná situace nás mrzí. My zde nicméně nemáme možnost o této skutečnosti dále informovat, prověřit ji a případně dále řešit, proto Vám doporučujeme, abyste se s tímto upozorněním obrátil přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím telefonického kontaktu, či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zatím nic nikdo neřeší
Protože společnost uvedla, že tuto stížnost nemůže řešit přes naši službu a spotřebitel dodal, že společnost nic nezměnila uzavíráme stížnost, neboť dosažení smírného řešení není evidentně možné.
Spotřebitel může v případě potřeby rychlé právní rady využít naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009, případně může podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, jak jsme uvedli dříve.