Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60770Řešení zasílání faktur za neodebrané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

41 minut 13 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 2 lety

Leoš Kubeš

Znění stížnosti

Dobrý den,
podařilo se mi vyřešit problém neustálého nevyžádaného zasílání zboží a násldených faktur, upomínek, atd.

Je nutno napsat na e-mail: infocz@helpstander.eu

Zde je potřeba napsat, že nesouhlasíte se zaslanými fakturami, že zboží nebylo objednáno, že se jedná o nevyžádané zaslání zboží, že jste zboží nevyužili, atd.
Odpoví do druhého dne, ale zkusí na vás, že faktury zruší, když jim vrátíte zboží.
Je potřeba se proti tomu opětovně ohradit a následně vše zruší.

Doporučuju si nechat potrvdit, že u nich nemáte žádné závazky.

Funguje to

Pěkný den


Produkt

CBD olej a Apple cider


Požadované řešení

Vyřešeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 14:31, před 2 lety

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti již žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.