Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnešního dne přišla předžalobní výzva advokáta Mgr. et Mgr. Adama Vrbeckého, který zastupuje Společnost M.B.A. Finance,
ta odkoupila od společnosti UPC DTH dluh ve výši 323,- Kč.
Úroky z prolení a náklady advokáta zvýšili původní dluh na 2 005,- Kč.
V předžalobní výzvě není žádná informace jak dluh vznikl. Je zde pouze jakési číslo dodavatelské smlouvy.
Nejsem si žádného dluhu vědoma!!!
UPC jako satelitní televizi jsme přestali užívat v roce 2014.
Vzhledem k délce od zániku služby se jeví, že věc je promlčena.
Děkuji za případné informace a pomoc.
Jana Hrubešová Melíšková
UPC jako satelitní televizi jsme přestali užívat v roce 2014.
Požaduji zaslání smlouvy s UPC a přesný popis za co vznikl dluh.
Vše jsem platila cestou bankovního příkazu a tak nemohlo jít o žádané opomenutí
UPC jako satelitní televizi jsme přestali užívat v roce 2014.
Vzhledem k délce od zániku služby se jeví, že věc je promlčena.
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasní agentury, nemá tato inkasní agentura žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Aby mohla být nařízena exekuce, musela by společnost nejprve uplatnit svoji pohledávku u soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, podklady k odkoupené pohledávce zasíláme poštou. Telefonicky jsem se s paní Melíškovou spojil, abychom si celou situaci vysvětlili a domluvili se na dalším postupu a způsobu zaslání dokumentů, ale bylo zřejmé, že s námi paní Melíšková komunikovat po telefonu nechce. Čekáme tedy písemné vyjádření, na které budeme dále reagovat. Lukáš Richter Manažer call centra
Žádáme spotřebitele, aby s odstupem času sdělil, zda byla jeho stížnost vyřešena smírně. Děkujeme stranám za součinnost.
Zaslala jsem dopis, že je zbytečné dohledávat zda a jaký dluh vznikl, neboť věc je promlčena.
Nikdo se neozval ale dá se předpokládat, že až do Společnosti M.B.A. Finance nastoupí opět nový koncipient
znovu se ozvou.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.