Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#60772Vymáhaní údajného dluhu u UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 2 lety

Jana Hrubešová Melíšková

Znění stížnosti

Dnešního dne přišla předžalobní výzva advokáta Mgr. et Mgr. Adama Vrbeckého, který zastupuje Společnost M.B.A. Finance,
ta odkoupila od společnosti UPC DTH dluh ve výši 323,- Kč.
Úroky z prolení a náklady advokáta zvýšili původní dluh na 2 005,- Kč.

V předžalobní výzvě není žádná informace jak dluh vznikl. Je zde pouze jakési číslo dodavatelské smlouvy.
Nejsem si žádného dluhu vědoma!!!
UPC jako satelitní televizi jsme přestali užívat v roce 2014.
Vzhledem k délce od zániku služby se jeví, že věc je promlčena.
Děkuji za případné informace a pomoc.
Jana Hrubešová Melíšková


Produkt

UPC jako satelitní televizi jsme přestali užívat v roce 2014.


Požadované řešení

Požaduji zaslání smlouvy s UPC a přesný popis za co vznikl dluh.
Vše jsem platila cestou bankovního příkazu a tak nemohlo jít o žádané opomenutí
UPC jako satelitní televizi jsme přestali užívat v roce 2014.
Vzhledem k délce od zániku služby se jeví, že věc je promlčena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 09:19, před 2 lety

Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasní agentury, nemá tato inkasní agentura žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Aby mohla být nařízena exekuce, musela by společnost nejprve uplatnit svoji pohledávku u soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2022 08:29, před 2 lety

Dobrý den, podklady k odkoupené pohledávce zasíláme poštou. Telefonicky jsem se s paní Melíškovou spojil, abychom si celou situaci vysvětlili a domluvili se na dalším postupu a způsobu zaslání dokumentů, ale bylo zřejmé, že s námi paní Melíšková komunikovat po telefonu nechce. Čekáme tedy písemné vyjádření, na které budeme dále reagovat. Lukáš Richter Manažer call centra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 17:46, před rokem

Žádáme spotřebitele, aby s odstupem času sdělil, zda byla jeho stížnost vyřešena smírně. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2023 19:11, před rokem


Jana Hrubešová Melíšková

Zaslala jsem dopis, že je zbytečné dohledávat zda a jaký dluh vznikl, neboť věc je promlčena.
Nikdo se neozval ale dá se předpokládat, že až do Společnosti M.B.A. Finance nastoupí opět nový koncipient
znovu se ozvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 11:49, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.