Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#60774Krácení kreditu za neobjednané služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 2 lety

Matěj Zavadil

Znění stížnosti

Dobrý den přeji, minimálně jednou týdne mi přijde sms se zněním “ Prave jste si na cisle xxxxxxxxx aktivovali stastny den. Odted az do pulnoci mate neomezene volani do vsech siti. Vase O2.”
Mám 100 gigabajtů dat a tohle není třeba, tuhle službu nevyužívám a bez mého vědomí si O2 odečítá 15 Kč z mého kreditu.


Požadované řešení

Vrácení peněz na předplacenou kartu za nevyužitou službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 09:44, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Strhává-li si společnost zaplacení částky za poskytnutí určité služby, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2022 13:10, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
K účtování 15 Kč na den dochází ve dvou souvislostech:
1. Uskutečněním hovoru
2. Připojením k internetu bez balíčku 100 GB, jehož platnost je omezená na jeden měsíc od zaplacení

Kdybyste chtěl zkontrolovat, z jakého důvodu ve vašem případě došlo ke stržení kreditu, budu pro ověření potřebovat ještě 18místné výrobní číslo SIM karty (najdete vytištěné přímo na kartě nebo v nastavení telefonu pod položkou ICCID).

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2022 23:19, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.10.2022 06:11, před 2 lety


Matěj Zavadil

Hodnocení: