Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Již 3 dny nemáme internet, za který u Vodafonu platíme. První den plánovaná odstávka, druhý slovy operatora vodafone linky výpadek, třetí "rušení". Druhý i třetí den jsem volala na podporu, druhý den internet příslíben večer, třetí den mi operatorka v 15h řekla, že bude řešit technik a ona zavolá až druhý den ráno. Dosud (17:30) nikdo nedal zpravu o stavu, nápravě... žádám nejlépe okamžitou nápravu věci a poté úhradu ušlého zisku. Na internetu jsme závislí pracovně, děti s povinnou školní dochazkou nemohou plnit úkoly. Děkuji
Bez internetu Stochov Vodárenská 116
Neprodlená oprava, informace o stavu věci, kompenzace vzniklé škody
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Beznosková, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkuji. Bez internetu jsme dnes již 14. den, reklamační formulář jsem zasílala. Absolutně chápu poruchu, ovšem data jako náhradu pevného internetu jsem si přes několik operátorů a jejich různé postupy a výklady situace (proběhlo dokonce nabízení "výhodných nabídek" koupě dat) a mou písemnou reklamaci postupu vybojovala /reagovat jste začali až ve chvíli, kdy jsem využila tuto stránku. "Bez péče" jsme stále - informace dostanu vždy pouze když sama zavolám na informační linku.
Dobrý den, paní Beznosková, mrzí mě vzniklé komplikace. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Věřím však, že se celá záležitost vyřeší k oboustranné spokojenosti. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.