Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Mala kúpený lístok do Prahy, cesta však bola zrušená, kedže neplánujem v najbližšej dobe cestovať, nemala by som ako minúť kredity, žiadam preto vrátiť peniaze tak ako som aj zaplatila. Dopravca tvrdí, že som sa registrovala do nejakého smile clubu, čoho som si nie vedomá, nedokázala som si zo Slovenka inou metódou kúpiť lístok a tak som si stiahla aplikáciu, nechcela som však byť členom žiadneho klubu. Žiadam vrátiť poplatok tak ako som ho zaplatila a to na moje číslo účtu.
Vrátiť peniaze a zmazať kredity.
|
Tweet |
Příslušné ustanovení smluvních podmínek přepravce se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné. Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Hálková, po stažení a spuštění naší aplikace je uživatel vyzván, aby se do ní přihlásil nebo zaregistroval, a současně je upozorněn na to, že přihlášením nebo registrací souhlasí s podmínkami věrnostního programu Smile Club. V každém mezikroku registrace je opětovně upozorněn na to, že následujícím krokem souhlasí s podmínkami našeho věrnostního programu. Cestování s námi ani nákup jízdenek není podmíněno členstvím ve Smile Clubu. Pokud záměrem cestujícího není využívat výhod plynoucích z členství a pravidelné cestování s námi, pak může jízdenku zakoupit prostřednictvím webových stránek. Pokud nám sdělíte číslo jízdenky, nebo email Vašeho zákaznického účtu, můžeme Vaši záležitost prozkoumat individuálně. Pokud byl spoj, pro který jste měla koupenou jízdenku, zrušený, pak Vám nárok na kompenzaci zpět na platební kartu nebo bankovní účet vzniká, hradila-li jste jízdenku touto platební metodou. Děkuji za pochopení i spolupráci. S pozdravem, Michaela Müllerová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.