Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#60778Vratené kredity namiesto peňazí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 2 lety

Monika Hálková

Znění stížnosti

Mala kúpený lístok do Prahy, cesta však bola zrušená, kedže neplánujem v najbližšej dobe cestovať, nemala by som ako minúť kredity, žiadam preto vrátiť peniaze tak ako som aj zaplatila. Dopravca tvrdí, že som sa registrovala do nejakého smile clubu, čoho som si nie vedomá, nedokázala som si zo Slovenka inou metódou kúpiť lístok a tak som si stiahla aplikáciu, nechcela som však byť členom žiadneho klubu. Žiadam vrátiť poplatok tak ako som ho zaplatila a to na moje číslo účtu.


Požadované řešení

Vrátiť peniaze a zmazať kredity.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2022 10:04, před 2 lety

Příslušné ustanovení smluvních podmínek přepravce se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné. Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2022 12:32, před 2 lety

Dobrý den paní Hálková, po stažení a spuštění naší aplikace je uživatel vyzván, aby se do ní přihlásil nebo zaregistroval, a současně je upozorněn na to, že přihlášením nebo registrací souhlasí s podmínkami věrnostního programu Smile Club. V každém mezikroku registrace je opětovně upozorněn na to, že následujícím krokem souhlasí s podmínkami našeho věrnostního programu. Cestování s námi ani nákup jízdenek není podmíněno členstvím ve Smile Clubu. Pokud záměrem cestujícího není využívat výhod plynoucích z členství a pravidelné cestování s námi, pak může jízdenku zakoupit prostřednictvím webových stránek. Pokud nám sdělíte číslo jízdenky, nebo email Vašeho zákaznického účtu, můžeme Vaši záležitost prozkoumat individuálně. Pokud byl spoj, pro který jste měla koupenou jízdenku, zrušený, pak Vám nárok na kompenzaci zpět na platební kartu nebo bankovní účet vzniká, hradila-li jste jízdenku touto platební metodou. Děkuji za pochopení i spolupráci. S pozdravem, Michaela Müllerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:40, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 22:18, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.