Společnost


Blažena Kempná

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6078Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2015, před 10 lety

Ywetta Babic

Znění stížnosti

Dobry den,dne 29.7.2014 jsem v Orlove Lutyny,F.S.Tumy 1200.zakoupila mobilni pristroj Nokia C5.03.Dne 16.3.2015,jsem telefon vratila k reklamaci,z duvodu nefunkcnosti mob.zar,.ten vypl dispej,a uz vic nenajel.Dne 25.3 my byl vracen s tym ze se reklamace neuznava z duvodu oxidace na PCB desce.jelikoz nejsem si vedoma ze by jsem telefon ja namocila,a na prodejne my bylo zdeleno ze to mohl spusobit dezd,nesouhlasim z takymto vyjadrenim.Dle meho posouzeni je nejjednodussi odstoupeni od reklamace tvrzenim oxidace na kterou se zaruka netyka.Po shlednuti protokolu my nesedi jeste popis telefonu kde servisni technik popisuje poskrabani LCD displeje,evidentne se nejedna o muj telefon jelikoz ten je bez skrabancu,pouzivam totiz ochrannou folii.Nemam jinou moznost jak se proti tomu branit..nejsem clovek co kupuje telefony kazdy mesic,a vazim si produktu ktery jsem koupila.Doufam ze bude moje stiznost brana v podtaz,jelikoz ja mam svedomi ciste a nerada se nekde stezuju.Dekuji.


Produkt

Telefon Nokia C5-03,IMEI 399331048558544,Servisne cislo zakazky 000321105926,cislo zakazky totozne,


Požadované řešení

Budu velice rada,jestli se reklamace uzna za pravoplatnou,a dojde k vymene telefonu,respektive vraceni penez.Nejsem stezovatel,jen spotrebitel,ktery nema telefon jak hracku Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 14:03, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vad, které se na spotřebním zboží vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Jestliže takovou vadu spotřebitel reklamoval, ale reklamace byla zamítnuta, je na spotřebiteli, aby zamítnutí rozporoval znaleckým posudkem. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. V tomto případě doporučujeme vyžádat si od prodávajícího fotografie oxidace k usnadnění přezkoumání vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 10:18, před 10 lety

Subjekt se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít. Spotřebitelce tedy doporučujeme existenci vady a vliv oxidace konzultovat se soudním znalcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.