Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
neadekvátní jednání řidiče, a nefunkčnost platby NFC.
nefunkční platební portál , neadekvátní jednání a hrubé jednání řidiče (muže) vůči zákaznici (ženě)
zprovoznění platebního systému v autobusech, upozornění řidičů na slušné chování.
|
Tweet |
Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu.
Spotřebitel může službu reklamovat dle přepravního řádu společnosti a žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.