Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
Podávám stížnost na řešení reklamace k zájezdu číslo 12437731.
Kompenzaci, kterou nám CK Fischer poskytl považujeme za výsměch.
Byli jsme na dlouho očekávané dovolené na ostrově Djerba, díky stavu pokoje a následnému zdlouhavému řešení, který jsme po příletu dostali, jsme přišli o jeden den dovolené. Strávili jsme první noc s dětmi na dvoulůžku a štítili se vůbec pohnout, či se něčeho dotknou! Ještě ten večer jsem urgoval výměnu a nápravu a to, jak u CK Fischer Jihlava, tak u delegáta, tak u recepce. Všichni nás odkázali na ráno, respektive na 12hod druhého dne. Pokud by to chtěli řešit hned, vůbec bychom se teď ničeho nedožadovali. Druhý den nám dali náhradu, která byla již kvalitou někde jinde, ale to až v 15,30hod. Tedy kufry jsme mohli vybalit, až druhý den na sklonku večera. Přijde vám kompenzace, formou slevového voucheru na ubohých 1900Kč za to vše, co jsme absolvovali adekvátní? To nemůžete myslet vážně?
Poctivě jsem celý ten hnus, který nám byl první večer poskytnut zdokumentoval, tedy je jasně důkazně vidět, že šlo o ubytovnu nejnižší třídy, kde se ani neuklízelo! O čemž svědčí každá z fotek, které jsem do CK Fischer, pracně hned první noc poslal.
Co se týká typu pokoje, tak v žádném případě nebyla při objednávce řeč, o tom, že bychom měli 6 a 9 let staré děti na 2,5metru vysoké palandě, bez zábradlí, kde je za palandou rozsáhlá plíseň. A k tomu, je ještě palanda mimo náš pokoj, přes chodbu, kam může každý chodit jak se zachce, protože je rozbitý zámek. Upřímně, čekal jsem, že se k našemu problému a pokažené dovolené postaví CK Fischer seriózně. Ale toto mne moc zklamalo.
Obrátím se tedy na právníka a pokusím se řešit touto cestou.
zájezdu číslo 12437731
Finanční kompenzace, která je adekvátní tomu, co jsme reklamovali.
|
Tweet |
Jestliže reklamaci zamítnul prodávající, je vhodné se s ním nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas se zamítnutím reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.
Bude-li prodejce trvat na svém stanovisku, nezbývá, než řešit spor soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.