Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od společnosti Game service CFM mi bylo účtováno 299-,aniž bych si něco od této zlodějske společnosti něco objednával!!!Pouštěl jsem si video(recept na masove karbanátky) na seznam.cz a okamžitě mi to přesměrovalo na nějakou jinou stránku kterou jsem okamžitě znakem "X" vypnul a po 5minutach mi přišlo že platba ve výši 299kc proběhla v pořádku. Což je blbost neboť jsem s ničím nesouhlasil. A další měsíc mi přišla další SMS že platba proběhla v pořádku.coz mi štve neboť sem okamžitě volal na operátora mě sítě a ten mi zdědil že on stim nic nesvede neboť to je jiná služba atd.Takze jsem pěkně vytočený.
..Okamzite jsem službu ESR Live ve svým mobilu zablokoval a dnes mi přišla SMS že mi nemohly za službu Game service CFM provést platbu 299kc.to je vrchol drzosti!!!
Vase platba 299,0 Kc pro ESR Live za Game Service CFM prave v poradku probehla. Vsechny platby a jejich nastaveni najdete na https://moje.o2platba.cz. Vase O2
Reakce na stížnost by mela byt jednoduchá:Měli by mi vrátit 2 platby což je 598kc a já to nebudu dále rozmazavat jinak to předám své advokátní kanceláři a ta to vyřeší zřejmě jinou a ne příjemnou cestou.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace ohledně odhlášení služby nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Kypru), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.