Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17. 2. 2015 byl reklamován mobilní telefon Nokia Lumia 620 u společnosti SOFTCOM GROUP, spol. s.r.o. Reklamace byla vyřízena, ale mobilní telefon byl vrácen s viditelnou vadou - sloupání lesklé krycí vrstvy v okolí fotoaparátu. Mobilní telefon jsem odmítla v tomto stavu převzít a společnost SOFTCOMP si nechala telefon do druhého dne a pak vydala prohlášení, že mobil již byl převzat poškrábaný s rýhami, a že o tom mají záznam. Tato informace je, ale nepravdivá, protože v záznamu, který dali zákazníkovi je pouze "běžně opotřebené". Mobilní telefon předtím, než byl dán do reklamace byl u společnosti, která mobilní telefon objednávala a platila a ta má záznam, že poškrábán rozhodně nebyl.
výměna poškozeného krytu, která vznikla během doby, kdy byl telefon v reklamaci
|
Tweet |
Prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace, má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.