Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, dne 25.9.2022 v 9.13, účtenka číslo ***, prodejna Teplice, Pražská 300, celková cena nákupu 2866,77 Kč, částku 1680 K č jsem chtěl zaplatit ze stravenkové karty naše stravenka, nebylo mi tu umožněno, se slovy,že ti nelze, ani přivolaným vedoucím směny. Opakovaně takto platím v prodejnách Lidlu bez problémů.
nemožnost platby ze stravenkové karty
vrácení peněz a doplacení čásky ze stravenkové karty
|
Tweet |
Na stránkách společnosti Lidl je uvedeno, že je možné zaplatit pomocí elektronické karty "Naše stravenka" denně částku max. 1600,- Kč, přičemž lze stravenky uplatnit pouze na nákup potravin a nealkoholických nápojů.
Více o stravenkách, které přijímá společnost Lidl nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.lidl.cz/c/prijimane-stravenky/s10008533.
Vzniklou situaci tedy spotřebitel může reklamovat přímo u daného podnikatele, přičemž je vhodné tak učinit bez zbytečného odkladu (například u vedoucího pracovníka).
Nárok při uznané reklamaci záleží na dohodě stran.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.